MENIU

Fie că o numim logo, brand, siglă, denumire de produs sau serviciu, nume de piață, nume de companie, slogan, marca este un instrument foarte puternic și eficient de identificare și protecție a drepturilor comerciale în economia de piață.

Marca este un semn distinctiv, cu sau fără o reprezentare grafică (logo), care serveste la deosebirea produselor sau serviciilor unei persoane fizice sau juridice de cele apartinând altor persoane. Marca nu definește conținutul sau construcția produsului și nici serviciul în sine, ci este semnul de diferențiere al produselor și serviciilor și, nu în ultimul rând, de indicare a producatorului.

Procedura de inregistrarea unei  mărci  va conferi titularului său un drept exclusiv asupra denumirii și/sau reprezentării grafice a mărcii pentru produsele și/sau serviciile protejate, precum și dreptul de a interzice terților utilizarea mărcii fara consimțământul său explicit.

În funcție de elementele constitutive, mărcile individuale pot fi de mai multe tipuri:

  • VERBALE  (formate exclusiv din litere și/sau cifre, fără o grafică specială și fără un logo);

  • COMBINATE ALB-NEGRU sau COLOR (formate din litere și/sau cifre beneficiând de o grafică specială sau de un element figurativ – logo – alb-negru sau color);

  • GRAFICE  ALB-NEGRU  sau COLOR (formate exclusiv din elemente figurative – logo-uri – alb-negru sau color, fără litere sau cifre);

  • TRIDIMENSIONALE (formate exclusiv din imagini sau desene reprezentând forma produsului sau ambalajului în reprezentare tridimensională).

Procedura de inregistrare a unei marci se face în funcție de activitățile comerciale ale solicitantului, pentru anumite produse și/sau servicii, conform clasificării NISA aflată în vigoare la momentul depunerii cererii de înregistrare a marcii.

Pentru mai multe detali si o oferta concreda de pret asteptam sa ne contactati iar tehnicieni nostri vor raspunde in cel mai scut timp posibil.